L’ IES Jaume II el Just participa al Projecte Erasmus K122 Mediterrània Antiga.

Entre els dies 1 i 6 de maig un grup d’alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat del nostre centre han viatjat a Putignano (prop de Bari), Itàlia, dintre del programa Erasmus per tal de participar al projecte Mediterrània Antiga.

Aquest projecte proporcionarà a l’alumnat l’oportunitat de conèixer de prop el món clàssic i la seva repercussió en la societat actual. A més, constituirà en alguns casos el primer apropament de l’alumnat al món grecollatí. L’alumnat podrà reconéixer la gran influència que tant la cultura grega com la romana han exercit en la forma de vida de la civilització occidental: pensament, formes de vida quotidianes, dret, art i jocs, entre moltes altres coses.

L’estada ha estat d’allò més productiva gràcies a la gran quantitat d’activitats que els nostres amfitrions italians els han preparat.

Així, han pogut assistir a classes, visitar museus, conèixer el seu entorn, i fins i tot, participar amb una actuació al seu certamen de cant “La notte nacionale”

Aquest dissabte 6 de maig va concloure el seu viatge visitant Roma, la ciutat eterna… Un viatge que de segur recordaran eternament!!