L’IES JAUME II EL JUST a les CVSKILLS 2023

Les “skills” són les competicions de destreses de la FP organitzades pel Ministeri de Educació. Són un mitjà per estimular els estudiants, professors i empreses; i una plataforma d’intercanvi i debat sobre la qualitat i la innovació dels diferents camps. Aquesta setmana del 27 al 31 de Març, es duu a terme la competició autonòmica de la Comunitat Valenciana, els campions de la qual aniran a la competició nacional  “Spainskills”.

L’institut Jaume II El Just participa en la modalitat TIC Administració de Sistemes en Xarxa on portarà a la competició dos alumnes del Grau Superior d’Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa: Jose Carlos García i Enrique Gregori.

Els alumnes d’aquesta modalitat han de demostrar un ampli rang de destreses en l’àmbit de les tecnologies de la informació i la comunicació: implantació, optimització, actualització i operació, de dispositius connectats en xarxa.

A més, participarà en la nova modalitat CloudComputing, introduïda per primera vegada a les CVskills, de la ma de l’alumne Vicent García.

La computació en el núvol s’ha convertit en una part clau de l’estratègia de transformació digital corporativa a mesura que les empreses migren els seus servidors. En aquesta modalitat es posarà a prova els coneixements dels participants en la realització de casos pràctics que inclouran el muntatge d’infraestructures i serveis en entorns cloud.

Els desitgem molta sort a la competició i molts ànims. Cap a la competició nacional!!!!