Ramón Onrubia imparteix una masterclass de Ciberseguretat a l’IES Jaume II el Just

El passat mes de març, l’IES Jaume II el Just va rebre la visita de Ramon Onrubia, un dels principals referents al món de les xarxes i seguretat en l’FP d’Informàtica de la Comunitat Valenciana. Onrubia va impartir una masterclass sobre Atacs en Xarxa i Hacking Ètic. Tant els alumnes del curs d’especialització de Ciberseguretat com els professors pogueren gaudir i aprendre sobre els diferents tipus d’atacs en xarxa, així com tècniques d’evasió i prevenció d’atacs.

Cicle de Jornades de Ciberseguretat al Jaume II

Per primera vegada, en aquest curs 2021-2022 des del Departament d’Informàtica de l’IES s’ha posat en marxa el primer cicle de Jornades de Ciberseguretat, en la qual han participat professionals destacats en el camp de la ciberseguretat, com ara Lluís Samblás, Agustí Domenech o el mateix Ramón Onrubia.
Per Maite Martí, Coordinadora del curs d’especialització “l’aposta clara per l’especialització dels nostres alumnes en camps com el de la Ciberseguretat, és sens dubte un avantatge competitiu en el sector de la informàtica”. En paraules de Juanjo Felis, cap del departament d’informàtica és indispensable la formació en ciberseguretat, ja que “no només és una qüestió d’actualitat informativa, protegeix a les empreses i administracions davant potencials atacs”.