Programa Erasmus+. Mobilitat a França del 2 al 9 de maig

Durant la setmana del 2 al 9 de maig, alumnes i professors de l’IES Jaume II el Just han viatjat a França dins el projecte Erasmus+ Multilingualism&Sustainability que s’està desenvolupant al centre.

Aquesta setmana permetrà l’alumnat endinsar-se en el món de la Sostenibilitat i el Multilingüisme, ensenyant-los com la unió de cultures i idiomes pot ajudar-los a entendre i a fer visibles els problemes de sostenibilitat a Europa i adonar-se’n de com ens podem entendre sense parlar el mateix idioma.

Els objectius per a aquesta setmana seran:

1. Aprendre a col.laborar en equips multilingües així com fer d’aquest món un món més sostenible.
  2. Aprendre tot açò des de la perspectiva Erasmus, és a dir, disfrutant de l’experiència de conéixer a gent de tot arreu, conéixer nous idiomes i noves cultures, a més a més de créixer com a persones.