ALUMNAT DE BIOLOGIA EN LA UA i UMH

Durant aquest quadrimestre, els alumnes de Biologia de segon de batxillerat han ampliat la seua formació en aquesta disciplina. Han tingut l’oportunitat d’acudir a diferents activitats organitzades pel Departament de Biologia i Geologia oferides per les universitats publiques de la nostra província. En aquestes visites extraescolars han pogut assistir a Las Jornadas de puertas abiertas de la UMH, per a realitzar diferents tallers relacionats amb el camp de la salut entre els quals destaca especialment el Taller d’Anatomiaen la Facultat de Medicina del Campus Sant Joan, també han participat en l’activitat Ven a hacer prácticas (VHAP) organitzada per la Facultat de Ciències de la UA, en aquesta ocasió han assistit a sessions de pràctiques en el laboratori de Microbiologia del mateix nivell que les que s’ofereixen a alumnes de Grau d’aquesta facultat. En tots dos casos han conegut de primera mà com es treballa en una universitat. Amb aquesta mena d’activitats, considerem que es complementa d’una manera important la formació del nostre alumnat i s’ajuda a donar una visió més pròxima del futur acadèmic que alguns d’aquests alumnes emprendran en breu.