Estudiants de Grècia visiten Torreblanca dins del programa d’intercanvis Erasmus+

grecia

Durant l’última setmana de gener, l’IES El Prat de Torreblanca va rebre la visita de 17 alumnes i 4 professors de la illa grega Kalymnos. La visita forma part del programa Erasmus + i va tindre una durada d'una setmana.

Durant aquesta setmana, els alumnes grecs i també les seues parelles amfitriones de l’institut de Torreblanca, van participar en diferents activitats educatives que es van realitzar en el centre escolar. Destaca especialment un concert a càrrec d’alumnes de l’IES el Prat on els alumnes grecs van poder disfrutar d’una mostra de cançons tradicionals valencianes tocades amb dolçaina i tabal. A més a més, també van dur a terme activitats fora del centre ja que van visitar el Parc Natural del Prat de Torreblanca-Cabanes i algunes localitzacions turístiques de les ciutats de Castelló i València.

llegir notícia

més informació Erasmus+