Projecte Interdisciplinari de Centre 2023/24

PXL_20230919_062215645

El curs 2022-2023 es va recuperar una zona de les instal·lacions de l’IES El Prat que fa anys havia estat utilitzada com a hort. Aquesta es troba a continuació de la pista de futbol i disposa d’una zona apta per a conrear juntament amb diversos arbres.

Aquest curs es vol continuar amb el treball a l’hort escolar que es va començar el curs passat però, a més a més, es vol aprofitar com element d’aprenentatge transversal i de canvi.

Des de fa uns anys l'hort ha entrat amb força als instituts, passant a ser un element més d'aquests, ja que hui dia ningú posa en dubte que l'hort escolar és una eina pedagògica de gran valor. També, és un recurs educatiu mitjançant el qual l’alumnat aprèn a valorar el medi ambient rural, la salut, l'alimentació i la qualitat de vida de les persones.

Així mateix, l'hort escolar es transforma en un espai d'ensenyament-aprenentatge, un laboratori viu i dinàmic on l’alumnat aprèn a pensar, explorar, decidir, experimentar, compartir, crear, etc., tot això des d'una perspectiva vivencial i de responsabilitat personal.

Seguix el que fem a l'hort amb més deteniment: