Beques i ajudes

A l’institut es poden demanar diversos tipus d’ajudes, segons la situació i el nivell d’estudi de l’alumnat:

BECA DE TRANSPORT

• Requisits. Si residiu fora del nucli urbà i compliu els requisits demanats, podeu demanar beca de transport, individual o col·lectiva:
    • Si curseu ESO teniu dret a la beca de transport
    • Si curseu Batxillerat o FP podeu demanar l’autorització per utilitzar l'autobús si hi ha places disponibles
  • Model:
    • Si ja utilitzàveu el transport escolar el curs anterior i voleu continuar fent-lo, només haureu de comprovar i signar l'ESBORRANY que us proporciona la Conselleria. Si esteu donats d'alta en WebFamília podeu descarregar-lo i imprimir-lo vosaltres mateix; en cas contrari, us el facilitarem a Secretaria.
    • En cas de demanar-ho per primera vegada, podeu reomplir el FORMULARI DE NOVA PARTICIPACIÓ
    • Els alumnes que venen de primària, han de demanar l'esborrany a l'escola abans d'acabar el curs.
  • Entrega de documentació
    • Una vegada signat l'esborrany/formulari, podeu entregar-lo a secretaria o enviar-lo per correu a: 12005532@gva.es
    • Si ho demaneu per primera vegada, haureu d'aportar també la fotocòpia del DNI del solicitant i el certificat d'empadronament.
  • Normativa

XARXALLIBRES