eTwinning 2022/23

Logo Tinkercad
Tren

El nostre centre, l'IES El Prat, està immers en un nou projecte eTwinning anomenat "Tinkercad". Durant el curs 22/23, els nostres alumnes de Tecnologia de 3r de l'ESO estan treballant en aquest projecte col·laboratiu amb dos centres d'Europa, un a Turquia i un altre a Romania. Els centres estan coordinats per les professores Merve DEDİLER del centro Kızılca Ortaokulu de Gümüşhacıköy, Turquia i Valentina Apostol del centro Liceul Tehnologic Tomis, Constanța, Romania.

L'objectiu principal del projecte és aprendre a dissenyar objectes en 3D amb el programa Tinkercad i, finalment, ser capaços d'imprimir aquests objectes. Aquesta col·laboració entre centres educatius europeus no només potencia l'ús de la tecnologia per part dels nostres alumnes, sinó que també fomenta valors com la cooperació, la comunicació i la comprensió intercultural.

Estem molt il·lusionats amb aquest projecte i esperem que els nostres alumnes puguen aprendre molt i gaudir de la seua participació en aquesta experiència europea.