eTwinning 2021/22

Logo eTwinning

El projecte col·laboratiu etwinning anomenat "Interior Design: modelling a house"es va realitzar durant el curs 21/22 juntament amb els nostres alumnes de Tecnologia Aplicada de 4t de la ESO. Aquest projecte, coordinat per la professora Akane Sànchez de Mora, va consistir en el disseny d'interiors de cases, amb la participació de diferents centres educatius d'Europa.

Els nostres alumnes participants en aquest projecte van ser Celeste Betoret, Paula Gil, Raquel Marin, Natalia Duran i Emilio Fernàndez. A més a més, vam treballar amb altres centres educatius de diferents països europeus: com ara el Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych im. Józefa Chełmońskiego a Nałęczowie (Polònia), amb la professora Anna Panek; el Lørenskog Videregående Skole a Nordbyhagen (Noruega), amb la professora Vibeke Mørch-Jensen; el Lycee professionnel Leopold Bissol a Le Lamentin (Illa Martinica, França), amb la professora Dominique Marveaux, i el Centre de Formation du Bâtiment de Toulon (França), amb la professora Tatiana Sare.

En aquest projecte, els nostres alumnes van treballar en la creació de models 3D per al disseny d'interiors de cases. Així mateix, van col·laborar amb altres alumnes i professors de diferents països europeus, fomentant la comunicació i la cooperació internacional. Estem molt orgullosos de la seva participació en aquest projecte i esperem poder seguir realitzant projectes similars en el futur.