MATRÍCULA CICLES FORMATIUS GRAU MITJÀ I SUPERIOR

1r ALUMNAT ADMÉS DEFINITIU:

Termini de matrícula: 24 al 30 de juliol.

Alumnat admés definitiu en la preinscripció: S’informarà del dia i hora per a matricular-se en el sobre de matrícula que podran arreplegar des del dia 23 en Consergeria, una vegada publicat el llistat definitiu d’admesos/as.

*Important: Original i còpia de la documentació, amb la finalitat de poder verificar les dades.

2n ALUMNAT NO ADMÉS: PLACES VACANTS SOBRANTS.

FASE 1:

– Del dia 2 al 12 de setembre: Alumnat que ha fet la preinscripció. S’oferirà per l’orde assignat en la llista de no admesos.

Es realitzarà en un Acte Únic, el dia 6 de setembre:

Tot alumnat que haja realitzat la sol·licitud d’admissió i no haja obtingut plaça, ha d’acudir a este acte únic a les 9.00 hores per a optar a Cicles de Grau Mitjà, i a les 10.00 hores per a Cicles de Grau Superior.

*En el cas de no acudir a esta convocatòria, es renuncia a l’adjudicació de vacants existents.

FASE 2:

– Del dia 13 de setembre fins al dia 8 d’octubre

1º Alumnat que ha fet la preinscripció. S’oferirà per l’orde assignat en la llista de no admesos.

2n Si les llistes d’espera d’algun cicle s’esgoten, des del 17 de setembre fins al dia 8 d’octubre s’oferiran les places a qualsevol persona que dispose del requisit acadèmic, encara que no haja fet sol·licitud d’admissió.