ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

El pròxim dijous 23 de novembre, entre les 16 i les 20 hores, tindran lloc a l’institut les votacions a representants de les famílies al Consell Escolar.

El votant haurà d’acreditar-se mitjançant la presentació del DNI, passaport o permís de conducció. El vot serà directe, secret i no delegable i es podrà fer constar a la papereta un màxim de 2 candidats.

Si el/la votant no poguera vindre al centre, té l’opció de votar per correu. Per tal de fer efectiva esta opció s’haurà de retirar a la consergeria del centre la papereta per a emetre el sufragi i entregar-la o enviar-la per correu certificat, a nom de la «Direcció del centre» o a la «Mesa electoral de les famílies», a partir de cinc dies lectius anteriors al de la votació fins a abans de la realització de l’escrutini. El sobre anirà signat per l’elector/a a la solapa. En el seu interior contindrà la fotocòpia del DNI, passaport o permís de conducció i un altre sobre tancat amb el vot emès en la papereta.

S’elegiran 2 membres del consell escolar per part dels pares.

Relació de candidates:

Elena Bermúdez García

Victoria Bernabeu García

Mar Correcher Rigau

Sandra Miralles Xerri

Gema Valiente Turrillo

PRESENTACIÓ DE CANDIDATS I CANDIDATES:

Candidatura Mar Correcher Rigau:

PRESENTACIO-MAR-CORRECHER

Candidatura Sandra Miralles Turillo:

PRESENTACIO-SANDRA-MIRALLES

Gema Valiente Turrillo: