Eixida anticipada

EIXIDA ANTICIPADA DEL CENTRE PER CAUSA JUSTIFICADA DINS DE L'HORARI LECTIU

L'horari lectiu de l'alumnat és el següent, depenent del curs que estiga realitzant:

CURS HORARI
1ESO De dilluns a divendres 8h a 14:00h.
2ESO De dilluns a divendres 8h a 14:00h.
3ESO Dilluns, dimarts i dimecres de 8h a 15:15h. Dijous i divendres de 8h a 14:00h.
4ESO Dilluns i dimecres de 8h a 15:15h. Dimarts, dijous i divendres de 8h a 14:00h.
1BAT Dilluns, dimarts (si cursa Religió) i dimecres de 8h a 15:15h. Dimarts (si no cursa Religió), dijous i divendres de 8h a 14:00h.
2BAT Dilluns i dimecres de 8h a 15:15h. Dimarts, dijous i divendres de 8h a 14:00h.

sent aquest horari de permanència obligatòria dins del centre per a tot l'alumnat.

L'alumnat que haja de realitzar una eixida anticipada del centre per causa justificada dins de l'horari lectiu abans esmentat haurà de ser recollit obligatòriament per un dels seus progenitors/tutors legals, que signarà un document d'eixida autoritzada pel professor/per la professora de guàrdia d'aquesta sessió en la finestreta de consergeria del centre.

EXCEPCIONALMENT, en el cas que cap dels seus progenitors puga recollir a l'alumne/a, podrà autoritzar-se la seua eixida del centre en el cas que:

- Un dels seus progenitors/tutors legals realitze una trucada telefònica comunicant aquesta situació a un membre de l'equip directiu o al professor/ a la professora de guàrdia d'aquesta sessió, i

- Remeta el següent formulari: Enllaç al formulari d'eixida anticipada, autoritzant una altra persona diferent dels progenitors per a la recollida en el centre de l'alumne/a.

L'alumnat no eixirà del centre fins la confirmació de la recepció del formulari o bé per un membre de l'equip directiu o bé pel professor/per la professora de guàrdia d'aquesta sessió.

NOTA:

La persona autoritzada haurà de mostrar el seu document original DNI/NIE/PASSAPORT en el moment de la recollida de l'alumne/a i haurà de signar un document d'eixida autoritzada pel professor/per la professora de guàrdia d'aquesta sessió en la finestreta de Consergeria del centre.

NO S'AUTORITZARÀ L'EIXIDA EXCEPCIONAL DE L'ALUMNAT:

- Si al formulari no figuren tots i cadascun dels noms i cognoms i el número de DNI/NIE/PASSAPORT del progenitor/tutor legal autoritzant i de la persona autoritzada.

- La persona autoritzada és menor d'edat.

- La persona autoritzada no presenta en el moment de la recollida de l'alumne/a el seu document original DNI/NIE/PASSAPORT.