Projectes

Educatiu

L'Equip Directiu ha coordinat l'elaboració d'aquest projecte d'acord amb les propostes del Claustre, pares i mares, alumnes i personal no docent. Està aprovat pel Consell Escolar per unanimitat i serà avaluat i revisat quan les necessitats del Centre ho aconsellen

[Descarregar]

Interdisciplinari

Aquesta activitat pedagògica, que es realitza cada curs, consisteix a presentar una visió global que puga ser d'una època concreta o una col·laboració interdisciplinària entorn d'un tema monogràfic tant des del punt de vista de les creences i les art, com d'altres mètodes més creatius com a teatre, exposicions, maquetes, fotografies, actuacions, taules redones, pel·lícules, etc.

L'objectiu és presentar una visió interdisciplinària d'un tema, trencant les visions concretes i intentant que una al rigor científic una representació gratificant i fins i tot lúdica. També hi ha altres objectius com:

a) Tenir un tema que siga fil conductor per a articular les coordinacions d'Àrees, Departaments i Col·lectius Culturals

b) Fomentar la creativitat científica i artística dels alumnes.

c) Reciclar al professorat, doncs:

- Col·laborarà amb altres companys i companyes

- Aconseguirà un marc més ampli que el de la seua matèria

- Replantejarà la seua metodologia

- Tindrà una relació amb l'alumne diferent a la de classe

d) Fomentar la relació entre els diferents estaments: Departaments, Col·lectius Culturals, Alumnat, famílies i altres institucions (Universitat, Col·legis, Instituts, Empreses, ONG, etc)

El tema interdisciplinari es tria al Claustre després de sentir les propostes de la Directora Adjunta, COCOPE, Departaments i Alumnes. Es treballarà durant tot el curs i totes les activitats realitzades convergiran en la Setmana Cultural.

Setmana Cultural

Entenem aquestes jornades com una trobada, una mostra o una culminació de totes les activitats realitzades durant el curs relatives al tema interdisciplinari. Com a seccions fixes d'aquestes jornades indicarem

- Concursos de: Matemàtiques, Trivial, Quiz d'Anglès, Embolics gràfics, Cartells, …

- Actuacions: Cor, Dansa, Aeròbic, Teatre

- Mural

- Tallers

- Exposicions

- Conferències

- Pel·lícules

- Eixides

- Etc.

Alguns temes interdisciplinaris tractats han sigut : La raó i la passió; La Globalització; Ciutadans del Segle XXI; De 1968 a 1998; Visions interdisciplinàries de diversos segles; Dona i Societat; Cent anys de cinema, … etc.

Pla de foment de la lectura.

Clicant a [Descarregar], podreu accedir a aquest document:

[Descarregar]