Etwinning és una plataforma on el professorat de diferents països europeus pot treballar col·laborativament i de manera virtual. És un mitjà accessible i segur per a posar en contacte al nostre alumnat amb estudiants d’altres països, de millorar la nostra pràctica i habilitats com a docents i, per descomptat, d’estrènyer llaços per a relacions futures.

L’oferta de projectes és enorme, abastant innumerables temàtiques amb participants de països europeus i associats. És una oportunitat inigualable d’ampliar horitzons!

El nostre projecte Erasmus+ versa sobre l’educació emocional, la promoció de la salut mental i la internacionalització del centre, i el professorat del nostre centre pot treballar en projectes que giren entorn d’aquestes temàtiques o a qualsevol altra que siga del seu interés.

El Etwinning a l’IES Camp de Túria comença en el curs 2022-2023 i és el nostre objectiu involucrar cada any a més alumnat i professorat dins del pla d’internacionalització del centre.

Convidem des d’ací al nostre professorat a registrar-se en aquesta plataforma perquè el seu alumnat puga gaudir d’una experiència vital per a la convivència i l’ampliació d’horitzons de tota la comunitat educativa.

(Comissió d’Internacionalització del centre)


Vídeo Què és eTwinning?


  • Exposició Dibuixant Emocions

    Aquesta iniciativa va sorgir davant la problemàtica que estem vivint en la que els jovens tenen cada vegada més dificultat per a canalitzar i gestionar les emocions. Tant és així que aquest projecte posa el focus d’atenció en la gestió emocional i en la importància de treballar l’expressió personal i el llenguatge visual. El professorat…

  • Projecte “We learn new words with Etymology”

    El projecte etwinning We learn new words with Etymology, on participa el nostre centre en col·laboració amb altres països europeus com Turquia o Romania ha aplegat al seu fi. L’alumnat ha treballat etimologies llatines i gregues del llenguatge de la medicina en les nostres llengües i les ha comparat amb el romanés. Hem vist com…

  • JORNADA ETWINNING

    La professora Eirene Fernández Capilla ha assitit a la Jornada sobre Etwinning Comunitat Valenciana, que tingué lloc a la Ciutat Administrativa de València, el dia 7 de maig. En l’acte, al que van acudir sobre 150 professors i professores procedents de tota la Comunitat Valenciana es van tractar temes sobre la relació entre etwinning, Erasmus…

  • EL PROJECTE “De emotionibus discipulorum Ovidium lengentium” HA REBUT LA QUALITY LABEL

    El projecte realitzat el curs 22-23 per l’alumnat de Llatí I ha rebut el segell de qualitat del servei Nacional d’Etwinning. Aquest projecte va ser el resultat d’ una col·laboració amb altres instituts europeus de Bèlgica, Portugal i Turquia. El projecte ha consistit en l’estudi del poeta romà Ovidi i la seva obra i la…

  • ETYMOLOGY OF THE ZODIAC SIGNS

    L’alumnat de Cultura Clàssica ha realitzat un treball sobre Etimologia dels signes del zodíac. Aquesta activitat forma part del Projecte ETwinning ETIMOLOGY EVERYWHERE, on el nostre centre treballa en col·laboració amb Escuola Gimnaziala I.S.Sturdza Saucesti, en Romania. Per a la realització d’aquest treball s’ha fet ús de la Inteligència Artificial: Chat GPT per a obtindre…

  • EMOCIÓ EN LA EPIGRAFIA: PENA I ESTIMA

    El próximo día 2 de febrero el alumnado del IES Camp de Túria junto con sus profesoras Alicia Renales (Dibujo Artístico) y Eirene Fernández (Latín) se desplazará hasta el Museo Arqueológico de Llíria.   De forma telémática y junto con las profesoras Paola Repetti (Latín) y Lorena Acosta (Español), asistirá al evento el alumnado del…

  • Plurilingual Kamishibai (paper theatre)

    L’alumnat de Laboratori d’Arts Escèniques de 1º ESO i de Arts Escèniques de 1º de Batxillerat participa en un projecte etwinning anomenat Plurilingual Kamishibai (paper theatre). Es farà un teatre de paper on l’alumnat explicarà els Dotze treballs d’Hèrcules que estan representats a Ca Porcar. Al projecte participen instituts de Grècia, Georgia, Polònia i Turquia.…

  • WE LEARN NEW WORDS WITH ETYMOLOGY

    El curs passat l’alumnat de Cultura Clàssica de l’IES Camp de Túria va començar un treball sobre etimologia associat a altres instituts europeus: Turquia, Romania i Jordània. Enguany aquest projecte etwinning conclourà: Es poden consultar les etimologies obtengudes a partir del grec clàssic en aquest document. Es poden consultar les etimologies obtengudes a partir del…

  • EMOTIONES DISCIPULORUM OVIDIUM LEGENTIUM

    Informe sobre el projecte Etwinning, ja conclòs, sobre les emocions que el poeta romà Ovidi transmet mitjançant els personatges de les seves faules. Estudiants de LLatí I, curs 2022-23

  • EMOTIONES APUD OVIDIUM

    L’alumnat de Primer de Batxillerat de Llatí i de Dibuix Artístic ha començat a treballar en un projecte europeu Etwinning en col·laboració amb el Liceo Statale “Leonardo” di Brescia, Itàlia: Emotiones apud Ovidium (Les emocions en Ovidi). En aquest projecte l’alumnat llegirà i traduïrà les fàbules d’Ovidi “Deucalió i Pyrra” i “Faetó“. Editarem un vídeo…

  • SEARCH HAPPINESS

    L’alumnat de la FPA participarà en el projecte etwinning “Search happiness” en col·laboració amb un centre italià. El projecte consisteix en treballar l’emoció de la “felicitat”: què és la felicitat, que ens fa feliços, què fa feliços els altres. Construïrem una “caixa de la felicitat” on guardarem tot allò que fa feliç al grup, per…

  • PROJECTE “ETYMOLOGY EVERYWHERE”

    L’alumnat de Cultura Clàssica ha encetat un nou projecte etwinning titulat “Etymology everywhere”. Col·laborem amb Scoala Gimnaziala I.S.Sturdza, de Romania. L’objectiu serà treballar i apendre conjuntament diferents etimologies i camps semàntics. Farem diferents activitats col·laboratives emprant applicacions digitals, a més de realitzar trobades virtuals. Obrim la finestra cap a Europa!.

  • I PROTECT MY ENVIRONMENT

    I protect my environment Cartel seleccionado entre los países participantes del proyecto. The bloom Ebook iniciado por el grupo de CTM del IES Camp de Túria.La historia la lanza nuestro equipo que escribe las primeras páginas de la historia. A continuación, y por turnos, los demás miembros del proyecto realizan su contribución a la misma.


Projectes 2022-2023:

  1. “The emotionibus discipolorum Ovidium legenttium”: alumnat de 1r Batxillerat de Clàssiques. Països participants: Bèlgica i Portugal.
  2. “I protect my environment”: alumnat de Ciències de la Terra i el Medi ambient (2n Batxillerat). Països participants: Turquia, Bèlgica, Jordània, Bulgària, i Eslovàquia.
  3. “Surfing Europe”: alumnat d’FPB de 1r i 2n en àmbits d’Informàtica i Anglès. Països participants: Turquia.

Projectes 2023-2024:

  1. “Emotiones Apud Ovidium: Scientia et Arts”. Guanyador del Quality Label Nacional. Alumnat de 1r Batxillerat de Projecte d’Investigació de Ciències, 1r Batxillerat de Llatí, 3 ESO de Plàstica i 2n Batxillerat d’Art. Països: Itàlia i Turquia.

Projectes 2024-2025:

  1. ¿”Cómo estás?:” Aquest projecte està lligat al Programa Erasmus+, que preveu un intercanvi d’una vintena d’alumnat de 4t ESO amb alumnat que estudia espanyol del Liceo Statate Leonardo di Brescia i, a més a més, un intercanvi de dos alumnes del Batxillerat Artístic al Liceo Chierici, un Institut Artístic de Reggio Emilia.  Col·laborarem també amb El CEIP Oliveretes  i amb IDECO Camp de Túria i AMMEC. Del nostre centre, a més a més, participarà l’alumnat de Educació Física de primer de Batxillerat, l’alumnat de “Projecte Interdisciplinar” de 4t ESO i alumnat de la FP Bàsica. Tots els participants ens trobarem de forma virtual en la Plataforma Etwinning. Però ens agradaria involucrar a tota la comunitat educativa i contagiar-los la nostra il·lusió europea.  El projecte durarà tot el curs.
  2. “Muévete en tu ciudad” es tracta d’una col·laboració amb el Liceo G. Fogazzaro, un institut de Vicenza, Itàlia, on s’estudia espanyol. Es farà un intercanvi virtual cultural, que inclou principalment la muixeranga.  Participarà alumnat d’ Educació Física que mostrarà els nostres pobles, al mateix temps que ensenya els companys italians com fer la muixeranga. Així mateix, l’alumnat italià ens mostrarà la seva ciutat, cultura i llengua.
  3. “Fabulam Ovidii legimus”: El Departament de Llatí prepara una col·laboració virtual amb  GO! atheneum Malle 2de & 3de graad , un institut de Bèlgica; amb Sandnes videregående skole, un institut de Noruega i amb IES ARMANDO COTARELO VALLEDOR, un institut de Galícia. L’objectiu d’aquest projecte és conèixer el poeta romà Ovidi i les seves Metamorfosis, practicar la llengua llatina. Tant el contingut d’aquest projecte com la llengua vehicular que emprarem professorat i alumnat serà el Llatí. Es llegiran fábules d’Ovidi, es farà jocs online, videoconferències, seminaris … i contarem amb la presència i ajuda del Collegium Latinitatis.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies