Etwinning és una plataforma on el professorat de diferents països europeus pot treballar col·laborativament i de manera virtual. És un mitjà accessible i segur per a posar en contacte al nostre alumnat amb estudiants d’altres països, de millorar la nostra pràctica i habilitats com a docents i, per descomptat, d’estrènyer llaços per a relacions futures.

L’oferta de projectes és enorme, abastant innumerables temàtiques amb participants de països europeus i associats. És una oportunitat inigualable d’ampliar horitzons!

El nostre projecte Erasmus+ versa sobre l’educació emocional, la promoció de la salut mental i la internacionalització del centre, i el professorat del nostre centre pot treballar en projectes que giren entorn d’aquestes temàtiques o a qualsevol altra que siga del seu interés.

El Etwinning a l’IES Camp de Túria comença en el curs 2022-2023 i és el nostre objectiu involucrar cada any a més alumnat i professorat dins del pla d’internacionalització del centre.

Convidem des d’ací al nostre professorat a registrar-se en aquesta plataforma perquè el seu alumnat puga gaudir d’una experiència vital per a la convivència i l’ampliació d’horitzons de tota la comunitat educativa.

(Comissió d’Internacionalització del centre)


Vídeo Què és eTwinning?


  • Exposició Dibuixant Emocions

    Aquesta iniciativa va sorgir davant la problemàtica que estem vivint en la que els jovens tenen cada vegada més dificultat per a canalitzar i gestionar les emocions. Tant és així que aquest projecte posa el focus d’atenció en la gestió emocional i en la importància de treballar l’expressió personal i el llenguatge visual. El professorat…

  • Projecte “We learn new words with Etymology”

    El projecte etwinning We learn new words with Etymology, on participa el nostre centre en col·laboració amb altres països europeus com Turquia o Romania ha aplegat al seu fi. L’alumnat ha treballat etimologies llatines i gregues del llenguatge de la medicina en les nostres llengües i les ha comparat amb el romanés. Hem vist com…

  • JORNADA ETWINNING

    La professora Eirene Fernández Capilla ha assitit a la Jornada sobre Etwinning Comunitat Valenciana, que tingué lloc a la Ciutat Administrativa de València, el dia 7 de maig. En l’acte, al que van acudir sobre 150 professors i professores procedents de tota la Comunitat Valenciana es van tractar temes sobre la relació entre etwinning, Erasmus…

  • EL PROJECTE “De emotionibus discipulorum Ovidium lengentium” HA REBUT LA QUALITY LABEL

    El projecte realitzat el curs 22-23 per l’alumnat de Llatí I ha rebut el segell de qualitat del servei Nacional d’Etwinning. Aquest projecte va ser el resultat d’ una col·laboració amb altres instituts europeus de Bèlgica, Portugal i Turquia. El projecte ha consistit en l’estudi del poeta romà Ovidi i la seva obra i la…

  • ETYMOLOGY OF THE ZODIAC SIGNS

    L’alumnat de Cultura Clàssica ha realitzat un treball sobre Etimologia dels signes del zodíac. Aquesta activitat forma part del Projecte ETwinning ETIMOLOGY EVERYWHERE, on el nostre centre treballa en col·laboració amb Escuola Gimnaziala I.S.Sturdza Saucesti, en Romania. Per a la realització d’aquest treball s’ha fet ús de la Inteligència Artificial: Chat GPT per a obtindre…

  • EMOCIÓ EN LA EPIGRAFIA: PENA I ESTIMA

    El próximo día 2 de febrero el alumnado del IES Camp de Túria junto con sus profesoras Alicia Renales (Dibujo Artístico) y Eirene Fernández (Latín) se desplazará hasta el Museo Arqueológico de Llíria.   De forma telémática y junto con las profesoras Paola Repetti (Latín) y Lorena Acosta (Español), asistirá al evento el alumnado del…

  • Plurilingual Kamishibai (paper theatre)

    L’alumnat de Laboratori d’Arts Escèniques de 1º ESO i de Arts Escèniques de 1º de Batxillerat participa en un projecte etwinning anomenat Plurilingual Kamishibai (paper theatre). Es farà un teatre de paper on l’alumnat explicarà els Dotze treballs d’Hèrcules que estan representats a Ca Porcar. Al projecte participen instituts de Grècia, Georgia, Polònia i Turquia.…

  • WE LEARN NEW WORDS WITH ETYMOLOGY

    El curs passat l’alumnat de Cultura Clàssica de l’IES Camp de Túria va començar un treball sobre etimologia associat a altres instituts europeus: Turquia, Romania i Jordània. Enguany aquest projecte etwinning conclourà: Es poden consultar les etimologies obtengudes a partir del grec clàssic en aquest document. Es poden consultar les etimologies obtengudes a partir del…

  • EMOTIONES DISCIPULORUM OVIDIUM LEGENTIUM

    Informe sobre el projecte Etwinning, ja conclòs, sobre les emocions que el poeta romà Ovidi transmet mitjançant els personatges de les seves faules. Estudiants de LLatí I, curs 2022-23

  • EMOTIONES APUD OVIDIUM

    L’alumnat de Primer de Batxillerat de Llatí i de Dibuix Artístic ha començat a treballar en un projecte europeu Etwinning en col·laboració amb el Liceo Statale “Leonardo” di Brescia, Itàlia: Emotiones apud Ovidium (Les emocions en Ovidi). En aquest projecte l’alumnat llegirà i traduïrà les fàbules d’Ovidi “Deucalió i Pyrra” i “Faetó“. Editarem un vídeo…

  • SEARCH HAPPINESS

    L’alumnat de la FPA participarà en el projecte etwinning “Search happiness” en col·laboració amb un centre italià. El projecte consisteix en treballar l’emoció de la “felicitat”: què és la felicitat, que ens fa feliços, què fa feliços els altres. Construïrem una “caixa de la felicitat” on guardarem tot allò que fa feliç al grup, per…

  • PROJECTE “ETYMOLOGY EVERYWHERE”

    L’alumnat de Cultura Clàssica ha encetat un nou projecte etwinning titulat “Etymology everywhere”. Col·laborem amb Scoala Gimnaziala I.S.Sturdza, de Romania. L’objectiu serà treballar i apendre conjuntament diferents etimologies i camps semàntics. Farem diferents activitats col·laboratives emprant applicacions digitals, a més de realitzar trobades virtuals. Obrim la finestra cap a Europa!.

  • I PROTECT MY ENVIRONMENT

    I protect my environment Cartel seleccionado entre los países participantes del proyecto. The bloom Ebook iniciado por el grupo de CTM del IES Camp de Túria.La historia la lanza nuestro equipo que escribe las primeras páginas de la historia. A continuación, y por turnos, los demás miembros del proyecto realizan su contribución a la misma.


Projectes 2022-2023:

  1. “The emotionibus discipolorum Ovidium legenttium”: alumnat de 1r Batxillerat de Clàssiques. Països participants: Bèlgica i Portugal.
  2. “I protect my environment”: alumnat de Ciències de la Terra i el Medi ambient (2n Batxillerat). Països participants: Turquia, Bèlgica, Jordània, Bulgària, i Eslovàquia.
  3. “Surfing Europe”: alumnat d’FPB de 1r i 2n en àmbits d’Informàtica i Inglés. Països participants: Turquia.