Jornades de Portes Obertes UPV (2n Batxillerat)

JPO presencials campus de Vera (València). Alumnat

El campus de Vera (València) de la UPV torna a obrir les seues portes per a acollir a tot el futur alumnat interessat en els graus, els serveis i les activitats que ofereix aquesta Universitat.

Per al curs 2022-2023 s’han organitzat nou jornades. Les jornades en valencià són els dijous 16 i 23 de febrer.

L’alumnat podrà assistir a dues xarrades sobre graus diferents, a la seua elecció. A continuació, es visitarà una escola o facultat i la jornada finalitzarà amb una visita al campus, que inclou: la Casa de l’Alumnat i Delegació d’Alumnes, els grups de Generació Espontània, PIAE+, les instal·lacions esportives… L’objectiu és tenir més temps per a les xarrades dels graus i poder visitar tranquil·lament tant un centre UPV com el campus.

La inscripció de l’alumnat de manera individual és del 12 al 19 de gener de 2023.
Ací teniu l’enllaç amb tota la informació de la UPV