Torneig final de curs d’escacs

Més de seixanta alumnes han participat durant tres setmanes en el torneig d’escacs celebrats en el nostre institut. En un escenari ambientat amb una exposició sobre temes ajedrecístics han competit i s’han divertit pensant en les millors jugades que podien realitzar.
Després de superar vàries fases, va resultar campió del torneig Zidan Serb de primer de batxiller que es va imposar en la final, en una dura partida, a Guillermo Ferri de 3r d’ESO.

En tercer lloc, es va classificar el jove alumne de 1r d’ESO Andrés Ionascu, que va enlluernar amb els seus escacs autodidacta. Esment especial mereixen les alumnes: Sara Nagore i Elvira Udanava que van mostrar un gran nivell de joc i que es van mantindre en la lluita pels primers llocs fins al final del torneig.