CFBMV :: Mòduls de 1r

MÒDULS DE 1r

CIÈNCIES APLICADES 1

DURACIÓ TOTAL: 158 h; HORES SETMANALS: 5 h

Aquest mòdul integra conceptes tant de ciències com de matemàtiques, química, biologia i geologia. S'intenta involucrar a l'alumnat perquè resolga problemes senzills de la vida quotidiana i que els siga d'utilitat pel desenvolupament de la seua pràctica professional.

LABORATORIO_1
LABORATORIO_2

Laboratoris on es realitzen algunes pràctiques.

COMUNICACIÓ I SOCIETAT 1

DURACIÓ TOTAL: 158 h; HORES SETMANALS: 5 h

Al mòdul de Comunicació i Societat s'estudia l'evolució de les societats, utilitzant estratègies comunicatives per interpretar i comunicar informació oral tant en llengua castellana com en llengua valenciana i anglesa, fent servir un llenguatge senzill i clar en situacions freqüents de l'àmbit personal i professional.

• Societat I
    HORES TOTALS: 38 h

• Comunicació en llengua castellana y valenciana I
    HORES TOTALS: 82 h

• Comunicació en llengua anglesa I
    HORES TOTALS: 38 h
CLASE1_1
CLASE1_2

Aula número 1

FORMACIÓ I ORIENTACIÓ LABORAL 1

DURACIÓ TOTAL: 30 h; HORES SETMANALS: 1 h

En aquest mòdul transversal s'estudien els principals riscos del sector, així com les mesures de prevenció a aplicar. També s'observen les actuacions a realitzar en cas d'emergència i evacuació al lloc de treball.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
INFORMÁTICA_1
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

A més de la possibilitat d'impartir la classe a l'aula d'informàtica exclusiva de cicles, s'utilitzen les instal·lacions per desenvolupar el temari referent a riscos i mesures de seguretat.

MECANITZAT I SOLDADURA

DURACIÓ TOTAL: 165 h; HORES SETMANALS: 6 h

En aquest mòdul de primer curs es realitzen plànols senzills de peces, es preparen els equips i eines necessàries per al mecanitzat i es realitzen les operacions adients al mecanitzat manual de peces, així com diferents unions soldades simples.

Una de las peces disenyades i contruïdes per l'alumnat ha estat un extractor de filtres.

També es realitzen operacions de soldadura, presa de mesures i trepanat, d'entre altres de mecanitzat.

AMOVIBLES

DURACIÓ TOTAL: 305 h; HORES SETMANALS: 11 h

En amovibles l'objectiu és desmuntar i muntar peces exteriors i interiors i els seus accessoris tant en unions roscades, reblades com pegades de diferents vehicles. També es realitzen operacions de desmuntatge i muntatge de guarnits, tancaments, alçavidres i reparació i substitució de llunes.

Diferents elements que són desmuntats.

AMOVIBLESFPB_2
AMOVIBLESFPB_3
AMOVIBLESFPB_4

Activació d'un Airbag i un pretensor de seguretat a les nostres instal·lacions.

PREPARACIÓ DE SUPERFÍCIES

DURACIÓ TOTAL: 140 h; HORES SETMANALS: 5 h

El mòdul està orientat perquè l'alumnat puga assolir destreses a la preparació de superfícies mitjançant processos de neteja, desengreixat, aplicació de massilles i escatat. Tanmateix realitzen operacions d'emmascarat i aplicació d'emprimacions i aparells. Conjuntament amb aquestes activitats, aprenen les pautes pel correcte manteniment dels equips i eines.

Diferents pràctiques que realitza l'alumnat, tant en eines manuals com en màquines.

Extracció d'un colp mitjançant un tas i martell.

Aplicació de diferents massilles.

TUTORIA

DURACIÓ TOTAL: 34 h; HORES SETMANALS: 1 h

A la tutoria s'orienta en el procés educatiu individual i col·lectiu de l'alumnat amb l'objectiu de contribuir a assolir les competències socials i desenvolupar la seua autoestima. Així mateix es fomenten les habilitats i destreses que els permeta programar i gestionar el seu futur educatiu i professional.

FORMACIÓ AL CENTRE DE TREBALL

DURACIÓ TOTAL: 120 h;