-
La professora Míriam Esparza premiada per la RSEF
Enhorabona a la nostra professora de Física i Química Míriam Esparza Garcia qui, junt a professorat de l’IES Veles e Vents de Gandia i de la Universitat d’Alacant, ha rebut el premi de la Real Sociedad Española de Física – Fundación BBVA a la Millor Contribució a les publicacions de la RSEF en la modalitat d’ensenyament.

-
Convocatòries Erasmus+ per a 1r de batxillerat i per a FP
Ja estan publicades les noves convocatòries Erasmus+ adreçades al nostre alumnat de 1r de batxillerat i de Formació Professional (PFQB i 2n FPB). Amb aquest programa oferim l’oportunitat de viure experiències formatives i culturals que enriquisquen l’aprenentatge i el desenvolupament personal del nostre alumnat.
Per a consultar tots els detalls i requisits de participació, podeu accedir als següents enllaços:
-
L’alumnat de la UECO i del PFQB en la 12a Volta a Peu Espurna
El passat dimarts 2 de desembre, l’alumnat de la UECO i del PFQB participà en la 12a Volta a Peu Espurna aconseguint pujar al pòdium. Mariam, Benjamín i Edurne aconseguiren trofeu en les seues respectives categories.
Un matí de convivència i esport és el millor que hi ha per a un bon alumnat. Tornarem a participar el proper any.

-
IV Concurs de Cartells amb Missatges d’Empoderament
El dijous 27 de novembre vam viure un moment molt especial amb el lliurament dels premis del IV Concurs de Cartells amb Missatges d’Empoderament per a lluitar contra la violència de gènere en Lletres Boniques.
Aquest concurs és una aposta per la creativitat i la conscienciació que dóna veu a l’alumnat en la lluita per la igualtat i el respecte.
Gràcies a totes les persones participants per fer visible que l’art també és una eina de transformació social.

Feu clic en la imatge per a veure els cartells guanyadors .
-
Visita d’alumnat de Suècia dins del programa Erasmus+
Del 9 al 15 de novembre, el nostre institut ha tingut el plaer de rebre un grup d’alumnes i docents del centre Trasattraskolan d’Österåker (Estocolm, Suècia), en el marc del programa Erasmus+. Algunes de les activitats destacades han sigut la recepció oficial a l’Ajuntament de Gandia, la visita cultural a la ciutat de València o els tallers sobre els ODS, entre d’altres. Aquest intercanvi ha estat una oportunitat única per promoure la internacionalització del nostre institut, reforçar les competències lingüístiques i culturals, i establir vincles que perduraran en el temps. Agraïm al professorat, a l’alumnat i a les famílies la seua implicació.

Feu clic en la foto per a veure més imatges de l’activitat.
