Àngela Cardona guanya l’Olimpíada de Clàssiques

Àngela Cardona, alumna de 2n de batxillerat humanístic del nostre centre, ha estat guanyadora de l’Olimpíada de Clàssiques, que va tindre lloc el passat 25 de març en les instal·lacions de la Universitat de València. A la prova van anar també Constantino Ettlin i Dzhulian Gospodinov, que van fer igualment un gran treball. Recordem que Àngela, Constantino i Dzhulian, formant el grup ISKANDER, van participar en el concurs de cultura clàssica Odissea i van arribar a la final autonòmica on van quedar en tercer lloc.

El premi de l’olimpiada consisteix en 1.000 € que Àngela rebrà en el moment de formalitzar la matrícula el curs vinent en la Universitat de València.

Enhorabona!

Intercanvi amb alumnat de Hassfurt

Del 23 al 30 de març, estan amb nosaltres dotze alumnes de la localitat alemanya de Hassfurt. En arribar, els va donar la benvinguda la directora del centre, el vicealcalde i altres membres del consistori a l’Ajuntament de Gandia. Durant tota la setmana estan fent diferents activitats amb el nostre alumnat tant dins com fora del centre.

Eixida a la neu

Durant la setmana del 6 al 10 de març, 36 alumnes de primer i segon curs d’ESO han participat en la setmana blanca d’esquí amb altres 63 alumnes dels mateixos nivells de Castelló de Rugat.

Ha estat una experiència molt gratificant, no sols per conèixer un nou esport que es gaudeix en un entorn desconegut per a una majoria, sinó també per la possibilitat de fer noves amistats, socialitzar i compartir vivències amb altres estudiants.

Celebració del 8 de març, Dia de les Dones

El passat dimecres 8 de març es va celebrar al nostre centre el Dia de les Dones, recordant els inicis de la celebració d’aquest dia i la necessitat de continuar lluitant per a aconseguir la igualtat en tots els àmbits de la societat. Es va agrair la participació tant del professorat tutor, així com el d’altres matèries per haver treballat al voltant d’aquesta temàtica amb pel·lícules, videos, murals i diferents activitats. També es va fer una menció especial a alumnat de 3r d’ESO que dins del programa TEI havia realitzat una activitat sobre corresponsabilitat a les tutories de 1r d’ESO.

Durant la celebració es van donar els premis del I Concurs de Microrelats: ”La dona que més admire”. El premi de l’ESO va ser per a Michelle Larroy de 2n d’ESO B i el de batxillerat per a Mar Castillo de 2n de batxillerat B. A la resta de participants se’ls va lliurar un diploma agraint el seu esforç i participació.

Podeu llegir els microrelats guanyadors en aquest enllaç.

Cartells 8 de març, Dia Internacional de les Dones

Volem destacar la qualitat, sensibilitat i delicadesa dels cartells realitzats per les alumnes Andrea Andreeva i Michelle Saltos en commemoració del 8 de març, Dia Internacional de les Dones. Els cartells han sigut realitzats baix la coordinació de la professora d’Educació Plàstica i Visual Verónica Sebastià. Enhorabona a les tres artistes!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies