Mobilitat Erasmus+ amb Hassfurt

El passat 6 de març, ens van visitar alumnes del centre Regiomontanus-Gymnasium de Hassfurt, Alemanya, dins del programa de mobilitat Erasmus+ en el qual participa el nostre centre.

Entre les activitats culturals i educatives que es van realitzar, cal destacar la recepció oficial en l’Ajuntament de Gandia, la visita al Palau Ducal i al Museu Faller, o un tour pel centre històric de la nostra ciutat. L’alumnat visitant va conèixer la ciutat de València amb un recorregut pels llocs més emblemàtics com la Llotja de la Seda, la Catedral i la Ciutat de les Arts i les Ciències, i va assistir a la mascletà del dia 11 de març a la plaça de l’Ajuntament.

Dins d’aquest programa, està prevista la mobilitat del nostre alumnat de primer de batxillerat a la ciutat de Hassfurt el proper mes de juny.