Setmana d’activitats culturals i literàries

El dimecres 12 d’abril, l’alumnat de 1r de batxillerat juntament amb el de 4t d’ESO va realitzar l’activitat No em toques els versos a la Casa de Cultura Marqués de González de Quirós. L’alumnat va gaudir de una activitat molt interessant amb dues poetesses rellevants en el nostre àmbit lingüístic, com són Susanna Lliberós i Marisol González.

Per una altra banda, el dia 13 d’abril, l’alumne de 1r d’ESO F, Oriol Fons Fluixà, va arreplegar el Premi Sambori en la modalitat de narrativa amb el relat “L’arbre màgic”. El lliurament d’aquest premi tan emblemàtic per a la nostra llengua es va realitzar al Monestir de Sant Jeroni de Cotalba de Ròtova.

Per finalitzar la setmana cultural i, alhora, commemorar la festivitat de Sant Jordi i el Dia del Llibre, el nostre centre va participar en les Trobades d’Escoles en Valencià amb dos tallers relacionats amb el lema d’aquest any Recuperem el verd, amb Carme Miquel.