Assistim a la representació de @Rita_Trobador

L’alumnat de 3r d’ESO i de UECO un any més gaudeix de l’espectacle @Rita_Trobador al Teatre del Raval de Gandia. El dijous 26 de febrer vam assistir a la representació d’aquesta obra de Joan Nave que prèviament havíem llegit a classe. Tant la posada en escena com el col·loqui posterior van captar l’interés del nostre alumnat, que va poder relacionar el que s’havia treballat a l’aula amb la professionalitat de la companyia Esclafit Teatre.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies