L’alumnat de 3r d’ESO i de UECO un any més gaudeix de l’espectacle @Rita_Trobador al Teatre del Raval de Gandia. El dijous 26 de febrer vam assistir a la representació d’aquesta obra de Joan Nave que prèviament havíem llegit a classe. Tant la posada en escena com el col·loqui posterior van captar l’interés del nostre alumnat, que va poder relacionar el que s’havia treballat a l’aula amb la professionalitat de la companyia Esclafit Teatre.

