Circumstància específica per al procediment d’admissió per al curs 2024-2025

El consell escolar de l’IES Ausiàs March ha determinat les següents circumstàncies per a atorgar un punt a l’alumnat que participa en el procés d’admissió:

• Condició d’antiga alumna o alumne de la persona que demana plaça, d’algun del seus pares, mares, tutors o tutores legals, o d’algun dels germans, germanes o altres xiquets, xiquetes o adolescents integrants de la família d’acolliment o guardadora amb finalitats d’adopció.
  • Condició d’esportista d’elit, d’alt nivell o d’alt rendiment, així com el personal tècnic, entrenador, arbitral i jutge d’elit de la Comunitat Valenciana.
  • Que els pares, mares, tutors o tutores legals de l’alumne o alumna que demana la plaça realitzen una activitat laboral o professional remunerada.
  • Simultaneïtat amb ensenyaments professionals de música o de dansa.

Podeu trobar les circumstàncies específiques determinades per la resta de centres en la pàgina web https://ceice.gva.es/va/web/admision-alumnado/circunstancia-especifica