26 de març, Dia de l’Esport

El 26 de març, el nostre centre ha celebrat el “Dia de l’esport” amb una Olimpíada de “Jocs Populars” organitzada pel departament d’Educació Física, les coordinadores TEI i Jordi Martí, professor de Castellà.

Atesa la diversitat de procedència del nostre alumnat, es va decidir organitzar unes Olimpíades de “Jocs Populars” per tal de posar en valor la multiculturalitat present al nostre centre, fomentar un bon clima de convivència i gaudir d’una jornada lúdico-esportiva. En les classes d’Educació Física, Castellà i Tutoria, l’alumnat ha treballat sobre jocs populars, s’ha encarregat d’elaborar cartells publicitaris i ha pintat les banderes dels diferents països per a decorar el centre i ambientar les Olimpíades. Ha sigut un dia d’allò més entretés on hem pogut conèixer i gaudir jocs populars de molts països, l’alumnat TEI ha tingut l’oportunitat de continuar coneixent-se i hem posat de manifest que l’esport pot ser un generador de valors associats al treball en equip, al joc net i a la superació personal.

Estem molt agraïts per la implicació i la col·laboració tant de l’alumnat com del professorat que ha participat. Moltes gràcies!