Taller d’Informàtica a l’ETSE-UV

El passat 19 de gener, l’alumnat de primer de batxillerat, principalment de les assignatures optatives de Tecnologia i Informàtica, va participar en tres tallers d’informàtica a l’ETSE-UV, situada al campus de Burjassot de la Universitat de València. En primer lloc, va assistir a una xerrada sobre les diferents eixides professionals que ofereix la Universitat i les noves titulacions que s’han creat. Seguidament, cada estudiant va participar en un dels tres tallers assignats.

Taller 1: Realitat Augmentada (Informàtica i Multimèdia):

En aquest taller, l’alumnat va crear continguts amb realitat augmentada i es van familiaritzar amb aquesta tecnologia, cada vegada més present a les nostres vides. Va aprendre què és la realitat augmentada i quins elements es necessiten per visualitzar objectes virtuals.

Taller 2: Dades, Intel·ligència, Salut, Indústria, Negocis… Un Còctel Guanyador (Intel·ligència Artificial i Ciència de Dades):

En aquest taller, l’alumnat va aprendre els principals aspectes del tractament de dades i la Intel·ligència Artificial mitjançant casos pràctics.

Taller 3: Amb les Dades als Talons: Bases de Dades i Anàlisi d’Informació (Bases de Dades Relacionals):

Amb aquest taller, l’alumnat va aprendre els principals conceptes i usos de les bases de dades mitjançant un joc de pistes.