Participació en l’Olimpíada Informàtica

El passat 26 de gener, dos estudiants de l’optativa de Programació, Xarxes i Sistemes Informàtics II de 2n de batxillerat, Adriana Baghdasaryan Hovnatanyan i Carlos Enrique González Llanes, van participar en la III Olimpíada Informàtica de la Comunitat Valenciana organitzada per l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de la Universitat de València i l’Escola Politècnica Superior de la Universitat d’Alacant.

És una iniciativa altruista per fomentar el talent en informàtica entre l’alumnat d’educació secundària, batxillerat o cicles formatius de grau mitjà. La iniciativa consisteix a resoldre problemes de programació de complexitat creixent fent servir C++, Python o Java.

Ha sigut una experiència motivadora per a l’alumnat on s’han obtingut uns bons resultats.