Jornada de conscienciació en ciberseguretat

El departament d’informàtica va organitzar, els dies 18 i 19 de desembre, una jornada de ciberseguretat per a l’alumnat de 2n d’ESO de l’assignatura de PIAR I (Informàtica). Aquestes activitats van ser impartides pel CSIRT-CV (Centre de Seguretat TIC de la Comunitat Valenciana).

En primer lloc, el dia 18, l’alumnat va rebre una xerrada dinàmica i participativa sobre els desafiaments de ciberseguretat als quals s’enfronten mitjançant els seus dispositius mòbils. Per la vesprada, es va dur a terme una xerrada específica telemàtica per a famílies i docents en la qual es van abordar diversos aspectes rellevants de ciberseguretat. Durant aquesta sessió, es va proporcionar informació i orientacions sobre cóm abordar els reptes relacionats amb la seguretat en línia, amb l’objectiu de dotar-los d’eines i coneixements per protegir la gent jove i promoure un ús segur de les tecnologies digitals. Finalment, el dia 19, es va realitzar un taller pràctic amb l’alumnat per a aprendre diverses tècniques i hàbits que els permeten fer ús amb seguretat de les diferents xarxes socials.

Feu clic en la foto per veure més imatges.