Visita al Museu Arqueològic de Gandia

El dijous 2 de març, l’alumnat de 1r de batxillerat humanístic va visitar l’exposició permanent “Els treballs i els dies. Viure a la ruralia en època ibera i romana” al Museu Arqueològic de Gandia.

Al llarg del recorregut, va poder conèixer com era la vida quotidiana, les creences i la mort de les famílies que habitaven les nostres terres en època ibera i romana. També va poder estudiar in situ algunes de les incripcions romanes que es troben al museu, comprovant de primera mà tota la informació que ens dona l’epigrafia sobre la nostra història. 

Una visita sense cap dubte enriquidora!

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies