Programa TEI (Tutoria Entre Iguals)

Aquest nou curs 2019-2020 torna a implantar-se en el nostre centre, per segon any, el programa TEI en el qual alumnes de 3r i 4t tutoritzen alumnes de primer d’ESO. Aquest programa té per objectiu, intentar detectar possibles cassos d’assetjament i, així, poder-ne posar solució abans que esdevingui un problema més greu. El curs passat va ser el primer any que es va dur a terme i els resultats, tot i ser la primera vegada, van ser molt satisfactoris.

Més imatges de l’activitat

L’alumnat de 3r i 4t ha demostrat tenir una sensibilitat important envers les companyes i els companys tutoritzats de primer i aconseguírem el curs passat mediar en diferents cassos abans que es convertiren en un major problema. Ara estem en la fase 1 de creació i interrelació de les noves parelles per a posteriorment continuar amb les diferents activitats i jocs (aula de jocs, gimcanes…) que faran que es relacionen, tot i ser de diferents edats, sexes, nacionalitats… sens dubte una gran aposta i encert que millora la convivència al nostre centre.