Erasmus+ KA2. Mobilitat a Polònia

Del 30 de setembre al 6 d’octubre s’ha dut a terme la mobilitat a Czestochowa, Polònia, dins del marc del projecte Erasmus+ “Being a Global Citizen and Future Skills” del qual el nostre centre en forma part.
Al llarg d’esta setmana, l’alumnat participant, sis alumnes de 4t d’ESO, i les dues professores acompanyants, han realitzat moltes activitats culturals, educatives i acadèmiques amb l’alumnat i el professorat dels altres dos països participants, Finlàndia i Polònia. Amb esta mobilitat, han tingut l’ocasió de conèixer de primera mà com és la cultura polonesa en conviure amb les famílies dels companys i les companyes que els han acollit durant la setmana. En aquest cas, les activitats han girat sobretot al voltant del tema de la sostenibilitat, que era l’eix d’esta fase del projecte. Com s’ha dit, tota esta experiència l’han compartida amb sis alumnes de Finlàndia, país que vam visitar dins del mateix projecte el passat mes d’abril.

Més imatges de l’activitat

Enllaç al blog del projecte