IMPORTANT FAMÍLIES 1r, 2n i 3r ESO

Estimades famílies,

Volem recordar-vos que entre les mesures de prevenció establertes front al COVID-19 al nostre centre, està l’entrada escalonada de l’alumnat a la primera hora del matí.

• 7:45 Cicles Formatius. 5 minuts abans el seu professorat obrirà les portes de les aules, ja que l’alumnat no pot romandre al corredor.

• 8:00 4t ESO, 1r i 2n Batx. 5 minuts abans el seu professorat obrirà les portes de les aules, ja que l’alumnat no pot romandre al corredor.

• 8:10 1r, 2n i 3r ESO. Tot el professorat d’estos grups obrirà les seues classes també 5 minuts abans per què l’alumnat de Beniparrell que arriba amb l’autobús anirà a classe a les 8:00.

• 1r, 2n i 3r ESO els dies que vinguen de vesprada (dilluns, dimarts i dijous) entraran a l’hora normal per les portes grans. El professorat també estarà 5 minuts abans a les aules per a obrir-les i que no esperen als corredors.

• L’alumnat del torn de vesprada entrarà al seu horari normal. El professorat també estarà 5 minuts abans a les aules per a obrir-les i que no esperen als corredors.

Hem observat que part de l’alumnat de 1r, 2n i 3r ESO està arribant al centre molt més prompte de la seua hora d’entrada, la qual cosa provoca que hi haja molt d’alumnat a la porta del centre i que no es puga mantenir la distància de seguretat.

Demanem, per favor, que les famílies aconselleu als vostres fills i filles que siguen respectuosos amb els horaris del centre.

L’Equip Directiu