MEDIACIÓ

MEDIACIÓ IES ALBAL

La Mediació Escolar és una estratègia de prevenció i resolució pacífica dels conflictes que poden generar-se en l'àmbit escolar, oferint als alumnes  amb un conflicte asseure's junts, voluntàriament, amb una tercera part neutral, que és un membre de l'EQUIP MEDIADOR del institut, per a parlar del seu problema e intentar arribar a un acord d'una forma positiva i col·laborativa.

QUI DUU A TERME LA MEDIACIÓ?

equip mediacio

AVANTATGES DE LA MEDIACIÓ ESCOLAR

• Millora la convivència i el clima escolar.
  • Afavoreix la preocupació pels altres i el desenvolupament d'habilitats socials.
  • Busca estratègies per a solucionar els problemes de forma no violenta.
  • Els conflictes tendeixen a disminuir.
  • Es busquen altres alternatives a les sancions reglamentàries (baixa el nombre de parts i expedients disciplinaris).
  • Afavoreix que hi haja una major responsabilitat en l'alumnat (s'implica en el funcionament del centre).

COM CONTACTAR AMB L'EQUIP DE MEDIACIÓ?

MEDIACION
curso de mediación