SUBVENCIÓ DESPLAÇAMENT FP

SUBVENCIONS DE DESPLAÇAMENT DESTINADES A ALUMNAT QUE VA CURSAR FORMACIÓ PROFESSIONAL EN CENTRES EDUCATIUS SOSTINGUTS AMB FONS PÚBLICS DE LA COMUNITAT VALENCIANA EN EL CURS 2023-2024

El dia 22/05/2024, s’ha publicat al DOGV, la RESOLUCIÓ de 17 de maig de 2024, de la Direcció General de Formació Professional, per la qual s’aprova la convocatòria de subvencions destinades a alumnat que curse Formació Professional en 2023-2024 en centres educatius sostinguts amb fons públics de la Comunitat Valenciana.

TERMINI PER A PRESENTAR LA SOL·LICITUD: Del 23 de maig fins al 5 de juny de 2024 en horari d’atenció al públic en Administració.

Podeu veure tota la informació en la web de Conselleria , en el següent document i descarregar la sol·licitud polsant ACÍ.

Instrucciones-Subvenciones-FP-23-24