Vaga educativa del 23 de maig

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic -integrat entre altres per STEPV, Escola Valenciana, CCOO, UGT, CGT, FAMPA- ha convocat una vaga educativa per al dia 23 de maig. Les reivindicacions de la plataforma són la retirada de la llei de llibertat educativa, que té a veure amb la implantació del districte únic i l’arraconament del valencià, així com les retallades en les etapes d’infantil i primària, l’Escola Oficial d’Idiomes, el Pla Edificant i la millora de les condicions laborals dels treballadors i treballadores de l’ensenyament. El manifest oficial és el següent:

En esta ocasió, la vaga educativa va dirigida a tota la comunitat educativa: alumnat, famílies, personal d’administració i servicis i professorat. L’alumnat a partir de 3r d’ESO pot exercir el seu dret a la vaga i així ho han comunicat a la direcció del centre en temps i forma. L’alumnat de 1r i de 2n d’ESO no està convocat.

La direcció de l’IES Alameda designarà al professorat per a la realització dels servicis mínims pel que es garantix el dret a assistir a classe i romandre en el centre degudament atés a l’alumnat que no desitge exercitar el seu dret.

Atentament

Equip directiu