Sol·licituds administratives

Per a aquelles sol·licituds gratuïtes:

  • Certificats de notes i acadèmics d’ESO i FPB (adjuntar fotocopia DNI totes dues cares)
  • Modificació de matricula (per error o omissió dins dels terminis establits).
  • Canvi de grup (també dins dels terminis establits).
  • Còpia d’un examen.
  • Qualsevol altra comunicació o sol·licitud que es desitge realitzar a un professor/a o a l’equip directiu.

Pots descarregar la instància, emplenar-la i entregar-la en la la finestreta de secretaria o enviar-la per correu electrònic a 46008984.secretaria@edu.gva.es juntament amb la documentació requerida:

Per a aquelles sol·licituds amb pagament de taxa:

  • Sol·licitud de certificats de notes i acadèmics de Batxillerat i CFGM (adjuntar fotocopia DNI totes dues cares)
  • Certificat proves d’accés a CFGM

S’han d’emplenar les taxes del Model 046 (veure imatge) i realitzar el pagament corresponent. Hauràs d’entregar en la finestreta de secretaria o enviar-la per correu electrònic a 46008984.secretaria@edu.gva.es:

Fotocòpia del DNI per totes dues cares així com el rebut generat del model 046 i la justificació del pagament d’este.