Sol·licituds administratives

Per a aquelles sol·licituds gratuïtes:

  • Certificats de notes i acadèmics d’ESO i FPB (adjuntar fotocopia DNI totes dues cares)
  • Modificació de matricula (per error o omissió dins dels terminis establits).
  • Canvi de grup (també dins dels terminis establits).
  • Còpia d’un examen.
  • Qualsevol altra comunicació o sol·licitud que es desitge realitzar a un professor/a o a l’equip directiu.

Pots descarregar la instància, emplenar-la i entregar-la en la la finestreta de secretaria o enviar-la per correu electrònic a 46008984.secretaria@edu.gva.es juntament amb la documentació requerida:

Per a aquelles sol·licituds amb pagament de taxa:

  • Sol·licitud de certificats de notes i acadèmics de Batxillerat i CFGM (adjuntar fotocopia DNI totes dues cares)
  • Certificat proves d’accés a CFGM

S’han d’emplenar les taxes del Model 046 (veure imatge) i realitzar el pagament corresponent. Hauràs d’entregar en la finestreta de secretaria o enviar-la per correu electrònic a 46008984.secretaria@edu.gva.es:

Fotocòpia del DNI per totes dues cares així com el rebut generat del model 046 i la justificació del pagament d’este.

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies