Comunicat inici curs 2023-24

Estimades famílies,

En compliment de la sentència del TSJV que retira l’obligatorietat dels Projectes Interdisciplinaris en 1r, 2n i 3r de l’ESO, la Conselleria d’Educació ha determinat que l’alumnat d’aquests cursos tindrà dues hores lectives setmanals menys de les previstes. D’aquesta manera, 1r de l’ESO tindrà 28h setmanals, 2n de l’ESO tindrà 30h i 3r de l’ESO 31h.

Estem treballant per a reorganitzar l’horari setmanal de l’alumnat i adaptar les hores del transport, mantenint les 33h de 4t de l’ESO.

Així mateix, s’intentarà assignar les optatives registrades en la fulla de matrícula en primera opció. En cas de no ser possible, es prioritzarà la continuïtat amb la mateixa matèria optativa i en segon lloc per sorteig (segons acord de COCOPE de 25 de maig 2023). En cas necessitar arribar al sorteig per a l’assignació d’optatives, s’atendrà el resultat del sorteig públic de les lletres de prioritat per a resoldre els empats en el procediment d’admissió del curs 23-24 celebrat l’1 març 2023 i que assigna les lletres SP (en aquest ordre) per a ordenar el primer cognom.

Recordem que l’inici de curs serà el dilluns 11 de setembre.

Feliç estiu a tots i totes.

Una salutació,

Equip Directiu