Escola de mares i pares

Aquesta secció es va crear amb la finalitat de recomanar a les famílies del nostre alumnat i futur alumnat cursos per formar-los, orientar-los i donar-los solucions per a l’atenció i l’educació dels seus fills i filles.

Des de que es va crear, els cursos realitzats han sigut:

Hem oferit la possibilitat  de realitzar curso en linea d’accés lliure de la fundació FAD (Fundació d’Ajuda contra la Drogadicció) : https://www.campusfad.org/aula-virtual/familias/

Des de la Conselleria d’educació han oferit també cursos com:

• Como comunicar el divorci als fills/es i gestionar les emocions.
  • Com aconseguir que el/la teu/a fill/a tinga èxit escolar.
  • Com posar límits i normes als teus fills/es.
  • Què has de saber sobre comportaments de risc dels teus fills/es en Internet i davant les seus primeres relacions de parella.
  • Com els ajudem a aprender a casa?
  • Relacions familiars saludables.
  • La participació de la família: Garantia d’Èxit.
  • Jornada de recursos per a la inclusió.
  • Anorèxia i bulímia, factors de risc.
  • Jornades sobre ciberseguretat.

A partir del 2016, l’escola de pares va donar un gir amb el pla director del centre, la mancomunitat de l’Horta Nord i l’AMPA, amb xerrades i cursos presencials al centre, a més dels oferits per la conselleria a les seues instal·lacions i per via telemàtica.

Des de l’AMPA:

• Educació emocional.
  • Tècniques d’estudi.
  • Canvis de primària a secundària. Adolescència.
  • Taller d’alimentació saludable per a famílies i professorat.
  • Fomentar l’autocontrol i la tolerància a la frustració.
  • Mediació familiar.

Des del pla director/ mancomunitat Horta Nord:

• Els perills de les xarxes socials i la problemàtica de l’assetjament escolar.
  • Prevenció de conflictes en l’adolescència.
  • Informació sobre les drogues i com actuar davant la detecció de consums (Unitat de Prevenció Comunitària en conductes additives de la mancomunitat de l’Horta Nord)

Pots trobar informació sobre aquests cursos i tallers clicant al següent enllaç: ESCOLA DE MARES I PARES PERÍODE 2014-2019

El darrer curs a causa de la COVID 19, es van suspendre tota la programació.

Anirem informant del propers cursos, tallers i jornades en aquest espai. US ESPEREM!!!

NOUS CURSOS I TALLERS PER A LES FAMÍLIES