Erasmus+. Curs 20-21

PROJECTES KA1

Aquest curs, 2020-2021, el nostre centre participa en els projectes dels consorcis del STEPV i de l’escola sindical de formació Melchor Botella com els darrers anys.

Es tracten de projectes de mobilitat d’alumnat de cicles formatius de FP de diferents famílies entre les quals es troba la  família d’Hoteleria i Turisme.

Aquests projectes són:

1. Business and inclusive training, our future of VET in Europe. (STEPV)

2020-1-ES01-KA102-080385

CARTEL STEPV 20-21
CARTEL stepv 2 curso 20-21

2. New VET skills for better employment in Europe. (ESFMB)

2020-1-ES01-KA102-080580

CARTEL ESFMB 20-21
CARTEL esfmb 2 curso 20-21

Es recorda que:

La selecció dels participants per als dos projectes es realitzarà atenent  al seu currículum, la carta de motivació per realitzar l’activitat i la seua formació lingüística. Tota aquesta documentació s’adjuntarà amb la sol·licitud de participació i es puntuarà segons el barem establert als criteris de selecció.

L’alumnat seleccionat  haurà de tenir:

• La targeta sanitària europea.
  • el DNI o passaport en vigor.
  • Carta de motivació en anglès.
  • CV segons plantilla Europass en anglès.
  • Passaport de les llengües segons model Europass.
  • Altra documentació que siga requerida per a la mobilitat i que informarà el coordinador de mobilitat.