ERASMUS+. Curs 17-18

PROJECTES KA1

Aquest curs, 2017-2018, el nostre centre participa en els projectes de l’escola sindical de formació Melchor Botella.

Es tracten de projectes de mobilitat d’alumnat de cicles formatius de FP de diferents famílies entre les quals es troba la  família d’Hoteleria i Turisme

Aquests projectes són:

1. Vet, better skills, better jobs.

CARTELL_ESFMB_erasmus 17_18

En aquest projecte, els països de destí són Dinamarca, Irlanda, Italia, Malta i Portugal.

El principal objectiu del projecte és permetre als participants desenvolupar, a través de practiques en empreses europees, habilitats que completen de manera pràctica les habilitats adquirides durant la seua formació professional.

2. Adquiring skills and competences: a new european vet experience

CARTELL_STEPV_erasmus 17_18

En aquest altre projecte, els països de destí són Irlanda, Malta i Portugal

L’objectiu principal és que el participants desenvolupen a través de practiques en companyies europees habilitats  i aptituds que complementen, de manera pràctica, les habilitats ja adquirides en la seua formació i s’incorporen eficientment al mercat laboral europeu. No necessiten desenvolupar no només habilitats tècniques i especifiques de l’especialitat que han estudiat, sinó també altres habilitats clau com poden ser les habilitats culturals, lingüístiques, emprenedoria i iniciativa personal, habilitat per treballar en equip i coneixement d’altres entorns de treball per així facilitar la seua inserció en el mercat laboral europeu, ja siga com autònoms o com empleats d’altres.

La selecció dels participants per als dos projectes la faran els tutors dels grups atenent  al seu currículum, una carta de motivació per realitzar l’activitat i la seua formació lingüística. Tota aquesta documentació es puntuarà segons el barem establert.

L’alumnat seleccionat  haurà de tenir:

• La targeta sanitària europea
  • El DNI o passaport en vigor.
  • Altra documentació que siga requerida per a la mobilitat i que informarà el coordinador de mobilitat.