FI DE CURS

Iniciarem la setmana de comiat del curs amb Coca i Xocolatines per a compartir en el temps d’esbarjo.

L’alumnat d’Educació Infantil, 1r, 2n i 3r de Primària participaran en un Taller de Conte-Contes que serà dut a terme per l’alumnat de l’IES l’Almadrava, que ens han preparat amb molt d’entusiasme i dedicació una selecció de contes màgics i emocionants.

Continuarem la setmana amb una degustació de Orxata i Fartons durant el temps d’esbarjo.

L’alumnat d’Educació Infantil realitzarà uns divertits tallers *internivel on els xicotets podran participar activament i deixar volar la seua creativitat.

Per part seua, este dia serà l’alumnat de 4t, 5é i 6é de Primària el que gaudi en el Taller de Compte-Contes interpretat per l’alumnat de l’IES l’Almadrava.

ACTES DE GRADUACIÓ

A les 09.15 hores tindrà lloc la Festa de Graduació de l’alumnat de 5 anys, amb el tradicional lliurament d’orles i imposició de Beques. Finalitzarem l’acte amb un esmorzar commemoratiu.
POLSA ACÍ PER A VEURE LA INVITACIÓ.

L’acte de Graduació de l’alumnat de Sisé curs tindrà lloc a les 10.45 hores. Se’ls farà lliurament de les seues orles, beques i la documentació administrativa. Finalitzarem l’acte amb un esmorzar commemoratiu.
POLSA ACÍ PER A VEURE LA INVITACIÓ.
A las 13 horas se llevará a cabo la Reunión Informativa con las familias.

DESDEJUNI SALUDABLE

DESDEJUNI SALUDABLE: Ens complau anunciar-vos una activitat deliciosa i saludable que hem organitzat per a tot l’alumnat: un taller de “Broquetes de Fruita” que forma part de les nostres iniciatives d’alimentació saludable i sostenible. Utilitzarem una varietat de fruites fresques i de temporada, promovent així el consum de productes locals i ecològics.
Serà una jornada plena de sabor, aprenentatge i diversió, on no sols gaudirem d’un deliciós refrigeri, sinó que també portarem a casa coneixements valuosos sobre hàbits alimentaris saludables i sostenibles.

EDUCACIÓ INFANTIL
FESTIVAL FI DE CURS