SETMANA CULTURAL: dolços del món

TALLERS INTERACTIUS

Un taller interactiu de postres del món és una activitat emocionant i educativa que fomenta la participació activa de les famílies en l’educació de les seues filles i fills.

Els participants comparteixen la seua cultura i tradicions a través de les seues pròpies experiències culinàries i se sotmeten a les preguntes de tot el grup.
A més els tallers poden servir com una oportunitat perquè els pares i el personal de l’escola interactuen i col·laboren junts. Això pot ajudar a construir relacions més sòlides i positives entre l’escola i les famílies.

DOLÇOS DEL MÓN

En aquesta sisena edició de l’activitat es podran degustar quasi de 100 postres de 20 nacionalitats diferents.
Les famílies amb gran afecte i cura elaboren de forma totalment casolana una selecció de postres típiques de la seua cultura o país d’origen i ho comparteixen amb la resta de la comunitat educativa en una jornada de germanor multicultural.

FITXA DE PARTICIPACIÓ

EDICIÓ 2023