VII Jornades de l’Emprenedor

VII Jornades de l’Emprenedor (Emprén-Cheste 2021)

I amb el mes de desembre com el torró, arriben les tradicionals Jornades Emprén Cheste, enguany en la seua VII Edició

Hui ens ha visitat Chaume Sánchez@sansanal, CEO de Cerveses Sailor, emprendedor en sèrie i fanàtic de la tecnologia com a motor de canvi en l’educació.

Hem tingut l’oportunitat  de xarrar amb ell sobre moltes coses; la seua experiència a l’hora d’emprendre, la seua visió empresarial, la seua motivació emprenedora… sens dubte ha connectat amb el nostre alumnat i ens ha deixat un molt bon sabor de boca.

La jornada ha finalitzat amb la xarrada a càrrec de Javier Alandes @j_alandes, llicenciat en Economia per la Universitat de València, escriptor, formador i emprenedor, i les seues “10 maneres d’emprendre sense por”.

Ens ha encantat la seua energia a l’hora de transmetre les claus per a poder sobreviure en un món empresarial cada vegada  més canviant. Gràcies Javier pels teus consells, seran molt útils en la nostra aventura empresarial.

Seguint amb les Jornades Emprén Cheste, hem tingut amb nosaltres a “TUATEAM. The team of your dreams”  @tuateam amb Ximo i Victoria (Agència de màrqueting i comunicació), els qui ens han mostrat la seua visió empresarial intercalant les seues experiències emprenedores amb divertides activitats de les quals han gaudit el nostre alumnat.

I per a finalitzar les nostres Jornades Emprén, la ja tradicional conferencia-monòleg de l’incombustible  Sergio Ayala @sayacli comunicador, formador i empresari.

Una vegada més Sergio ens ha fet riure, reflexionar i somiar amb el seu “Pocavergonya” i la seua genial posada en escena a base d’innovació, creativitat i diferenciació