JORNADES EMPREN XEST

Este mes han tingut lloc les IX Jornades emprénXest

El dia 5 van començar amb la família d’Hostaleria i Turirmo. Teniu el programa amb la @escuelahosteleriacecheste i els nostres emprenedors d’èxit @hornopastelerialaesmeralda @gallina.negra. Van comptar amb el coach creatiu @rafaelarmero. Un programa redó.

Els dies 13 i 14 van continuar les xarrades per a la resta de famílies professionals amb:

@whitekongsoftware. Consultoria informàtica fundada per dos ex alumnes del centre que ens han explicat el model de negoci destacant la Importància del capital humà en empreses IT.

@linofaus , estudiant d’FP que actualment compagina estudis universitaris amb diferents projectes d’emprenedoria destacant valors com la creativitat, motivació i valentia com a clau de l’èxit.

Nadia Salvador, CEO de @10eixams que ens ha relatat la seua experiència incidint en la importància d’una bona planificació a l’hora d’emprendre.