MÀSTER D’ESPECIALITZACIÓ EN MANTENIMENT I SEGURETAT EN VEHICLES HÍBIRIDS I ELÈCTRICS

PERQUÈ JA NO ÉS EL FUTUR! ÉS EL PRESENT! NO ARRIBES TARD!

Estudia el curs d’especialització de Grau Superior en Manteniment i Seguretat en Sistemes de Vehicles Híbrids i Elèctrics i aconseguix l’única titulació reconeguda a nivell europeu.

Estudia el curs d’especialització de Grau Superior en Manteniment i Seguretat en Sistemes de Vehicles Híbrids i Elèctrics en el CIPFP de Cheste!!!

Classes impartides per professorat altament qualificat i un dels pocs centres que compta amb el suport de professorat expert en el sector, professionals immersos en el taller.

Impartim classes teòric pràctiques. Fem ús de multitud d’equips de mesurament, oscil·loscopis multicanal, multímetres i pinces amperimètriques d’alt voltatge, vehicles i maquetes híbrides i elèctriques preparades per a les pràctiques dels alumnes.

Disposem d’un llibre de pràctiques de més de 50 pràctiques i multitud de material per a poder realitzar pràctiques en grups de dos alumnes.

Estudia i fes pràctiques en, segurament,  un dels tallers més preparats!!!

Vídeo de les Jornades de promoció del curs d’especialització de vehicles híbrids i elèctrics del 2022-23