Immersió en llengua anglesa

L’anglés és l’idioma més parlat del món, un 20% de la població mundial parla anglés.

Per això, aprendre anglés augmenta tant les possibilitats de trobar treball, com que aquest siga de millor qualitat. Cada vegada més empreses ho sol·liciten als seus treballadors, i com més gran i més internacional siga la companyia, més possibilitats d’èxit tindrem manejant-ho.

Més del 50% del contingut en Internet s’ofereix actualment en aquest idioma, i les publicacions professionals es divulguen de manera internacional en l’idioma saxó.

Per això, no es tracta ja només d’estudiar i saber anglés, sinó de conversar en aquest idioma amb un accent i una dicció correctes. D’ací la importància de la pràctica conversacional amb natius.

El nostre Centre forma en aquest idioma en les assignatures corresponents, però volem que els i les nostres alumnes avancen més, i per això, els proporcionem de manera gratuïta classes complementàries de conversa amb un professor natiu, que aconsegueix que els i les nostres alumnes debaten opinen i per descomptat, conversen en anglés de manera col·lectiva.

El nostre alumnat va adquirint major nivell a mesura que avança el curs i acaben contemplant aquest idioma com un més en el qual expressar-se. A més, i a causa dels atractius continguts que els plantegem en aquestes classes conversacionals, participen activament mostrant interés, posant l’idioma en ús, i gaudint de la seua pràctica.