Pla Digital de Centre (PDC)

El PDC (Pla Digital de Centre) és un instrument pensat per impulsar l’ús dels mitjans digitals tant en els processos d’ensenyament-aprenentatge com en la gestió i comunicació dels centres educatius, sempre amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament integral de l’alumnat.

Els seus principals objectius són:

• Millorar el desenvolupament de la competència digital de l’alumnat i del professorat.
  • Optimitzar les capacitats en l’ús de tecnologies digitals en l’aprenentatge.
  • Transformar els centres educatius en organitzacions digitalment competents.

El Centre FP Cervantes va començar a implementar aquest pla el 2021 i des d’aquell moment hem seguit optimitzant, mitjançant actualitzacions contínues per a la consecució d’objectius concrets que puguen millorar diverses facetes respecte a les competències digitals. Per a això, comptem amb el suport d’una assessora PDC de Conselleria amb la qual habitualment ens reunim sempre amb la finalitat de dur a terme una millora contínua.