Alumnat de nou ingrés

Requisits d'accés
Requisits d'accés

 

L'alumnat de nou ingrés és aquell alumnat que es matricula per primera vegada a un idioma o que ha estat matriculat a una EOI en cursos anteriors al 2023/24.

També es considera alumnat de nou ingrés a l'alumnat matriculat en el curs 2023/24 que vol estudiar un altre idioma distint al que estava cursant.

 

DISPOSICIONS GENERALS D'ACCÉS

Idiomes anglés i valencià:

Per a accedir als ensenyaments dels idiomes anglés i valencià és requisit tindre com a mínim 16 anys o complir-los l’any en què es comencen els estudis.

Idiomes francés, alemany i italià:

Es podrà accedir als ensenyaments dels idiomes francés, alemany i italià a partir dels 14 anys o complir-los l’any en què es comencen els estudis.

Ciutadans estrangers:

Els ciutadans de qualsevol nacionalitat es poden matricular en un idioma estranger diferent de l'oficial del país on van fer l'escolarització obligatòria.

CONDICIONS D'ACCÉS ALS CURSOS

Curs d'iniciació nivell 1A2:

Per a accedir al curs d'iniciació, nivell 1A2, de qualsevol idioma no cal aportar cap requisit acadèmic.

Resta de nivells:

Amb excepció del curs d'iniciació 1A2, per accedir a la resta de cursos de les Escoles Oficial d'Idiomes, caldrà complir algún dels requisits que marca la normativa:

- Certificats i Titulacions que habiliten per a la matriculació:

Certificats acreditatius de llengua marcats per la Resolució del 17 de maig 2024 per la qual es determinen els certificats de nivell de coneixement d’un idioma que habiliten per a la matriculació en l'EOI

Aquestes són les titulacions més utilitzades per a accedir a l'EOI:

    • Títol de Batxillerat: habilita per a accedir a 1B1 de la primera llengua estrangera cursada en Batxillerat.
    • Títol Batxillerat en el programa d’ensenyament en valencià: habilita per a accedir a C1 de valencià.

- Resultat de la Prova de Certificació amb qualificació global de No Apte:

L'alumnat que s'ha presentat a certificació, però obtingué la qualificació final de no apte, pot accedir al nivell que s'indica a continuació si compleix aquests requisits:

      1. L'alumnat que haja superat tres parts de la prova de certificació podrà matricular-se en l'últim curs del mateix nivell que no ha superat en la prova
      2. L'alumnat que haja obtingut un percentatge de puntuació mínim d'un 50% en cadascuna de les activitats de llengua avaluades i un 60% de puntuació global, podrà promocionar al següent curs.

- Test de classificació (Prova de nivell):

En cas de no tindre cap del certificats que habiliten per a la matrícula, caldrà realitzar un test de classificació per accedir a qualsevol curs superior a l'1A2.

DOCUMENTACIÓ QUE HAS D'ENTREGAR PER A TRAMITAR LA MATRÍCULA
bag-1245954
  1. Taxa 046 i justificant de pagament. (La taxa de matrícula l'ha de generar cada alumne/a a través de la Secretaria Digital)
  2. Fotocòpia del DNI
  3. Certificat acreditatiu de nivell de llengua (Per a accedir al nivell 1A2, si has fet prova de nivell, o has estat matriculat en una EOI de la C. Valenciana a partir del curs 2019/20, no has d'aportar el certificat acreditatiu).
  4. Si és el cas, per a no abonar la taxa d'obertura d'expedient, documentació que acredite que s'ha estat matriculat en una EOI de la C.V. (no cal aportar si l'alumnat ha estat matriculat en l'EOI de Xàtiva, o a partir del curs 2019/20 en qualsevol EOI de la C.V.)
  5. En cas de bonificacions o exempcions: justificant que ho acredite.
  6. En cas de sol·licitar adaptació, hi haurà que justificar-ho segons el que es disposa en la Resolució de 20 de setembre de 2021: enllaç informació
man-working-on-the-laptop-as-freelancer-2407294-2012361

INFORMACIÓ IMPORTANT

  • L'alumnat que mai ha estat matriculat en una EOI de la Comunitat Valenciana, cal que pague l'obertura d'expedient (25,98€). (Les taxes sé les generarà cada alumne/a a través de la Secretaria Digital)
  • Consulta les vacants ací. (a partir del 13 de setembre)
  • Consulta els grups i horaris ací
  • El procediment per a tramitar la matrícula consta de 3 pasos. Assegura't que finalitzes cadascun correctament:
      • En el 1er pas - del 13 al 17 de setembre - obtindràs el justificant de registre d'admissió.
      • En el 2n pas - 20 de setembre - podràs comprovar si t'han admés accedint a la Secretaria Digital. Ahí és quan t'apareixerà l'opció de generar i pagar la taxa de matrícula.
      • En el 3er pas - del 20 de setembre al 3 d'octubre - hauràs d'entregar documentació i obtindràs el resguard de la matrícula

Necessites ajuda amb el procés? Contacta amb nosaltres al 46028661.secretaria@edu.gva.es o al telèfon 96 224 93 45. 

Avís de privacitat: Ús de cookies pròpies per a anàlisis de visites

Este lloc web utilitza cookies pròpies amb l'únic propòsit d'analitzar el trànsit i millorar l'experiència de l'usuari. Les cookies són xicotets arxius de text que s'emmagatzemen en el teu dispositiu quan visites el nostre lloc. No compartim esta informació amb tercers ni la utilitzem per a fins publicitaris.

Veure política de cookies