Pla integral d’aprenentatge de llengües per al professorat (PIALP)

Si has sigut alumnat PIALP durant algun curs, o vas a sol·licitar entrar com a alumnat PIALP, cal que conegues quins tràmits has de completar i en quins terminis.

Consulta a continuació a quin col·lectiu d'alumnat PIALP pertanys i els tràmits a completar.

Alumnat PIALP Oficial

girl-6066259

L'alumnat PIALP oficial és l'alumnat matriculat com a PIALP en el curs 2022/23 i que no canvia de modalitat d'ensenyament.

Aquest alumnat ha de realitzar la sol·licitud d'admissió per al curs 2023/24 a través de l'assistent telemàtic sense fer la sol·licitud prèviament en la plataforma OVIDOC.

Per tant, ha de tramitar l'admissió directament  a través de l'Assistent Telemàtic d'Admissió del 19 de juny al 3 de juliol i formalitzar la matrícula de l'11 al 27 de juliol.

Alumnat PIALP de nou ingrés

student-6055729

És alumnat PIALP de nou ingrés:

• Alumnat que opta per primera vegada al PIALP.
  • Alumnat que ha estat matriculat com a PIALP en cursos anteriors al 2022/23.
  • Alumnat PIALP que vol canviar de modalitat d'ensenyament.
  • Alumnat PIALP amb pèrdua d'escolaritat.

Aquest alumnat ha de tramitar la matrícula en dos passos:

1. Sol·licitar la inscripció en el PIALP a través de la plataforma OVIDOC des de les 12:00 del 29 de maig fins a les 23:59 del 2 de juny, ha de descarregar el justificant generat en format PDF per presentar-lo en el moment de formalitzar la matrícula.

2. Tramitar l'admissió i matrícula per al curs 2023/24 a través de l'assistent telemàtic d'admissió del 19 de juny i fins el 3 de juliol, i formalitzar la matrícula en l'EOI de l'11 al 27 de juliol.

Quines són els idiomes i nivells en els quals es poden matricular l'alumnat PIALP a la nostra escola i seccions?

Cursos presencials de:

• Valencià: Xàtiva nivell C1 - Enguera nivell B2 i C1
      • Anglés: Xàtiva nivell A2, B1, B2 i C1 - Enguera nivell B1 y B2 - Ayora nivell B2
      • Francés: Xàtiva nivell A2, B1, B2

Necessites ajuda amb el procés? Contacta amb nosaltres al 46028661.secretaria@edu.gva.es o al telèfon 96 224 93 45.