Guia de l'alumnat

Instruccions per al curs 2021-2022

Guia de l'alumnat

Ja sabeu que iniciem les classes el 27 de setembre i estem preparant-ho tot per a la tornada a les aules. Si esteu atentes i atents a la nostra web, segur que heu anat vegent les novetats que hem pogut anar publicant.

Una d'aquestes novetats es tracta de la Guia de l'alumnat per al curs 2021/22. En ella, a banda de deixar reflectit el funcionament del curs i fer-vos conéixer les plataformes que emprareu durant el vostre aprenentatge, hem recollit dubtes que com a alumnat vos poden sorgir en qualsevol moment del curs.

El primer dia de classe la vostra professora o professor vos guiarà a través d'aquestes qüestions, però des de l'equip que formem l'escola, volíem que les tinguéreu a l'abast en qualsevol moment.

Així doncs, ja podeu fer una ullada a aquesta Guia que vos hem preparat. I recordeu que si teniu cap altre dubte que estiga a la nostra llista, o suggeriments, ens els podeu fer arribar escrivint-nos al correu d'atenció o a la bústia de suggeriments a la porta de la secretaria de l'EOI Xàtiva si ho voleu fer de manera anònima.

Cliqueu en l'enllaç que trobareu a continuació per accedir a la Guia de l'alumnat:

books-6066479

- Secretaria -